Alla inlägg den 8 juni 2010

Av issyhansson - 8 juni 2010 18:45

Det kä'nns lite tråkigt att man snart slutar skolan:(

Behöva säga hejdå till alla lärare, nog för att man träffar dom efter sommaren igen, men det är en lång tid.

Jag kommer sakna mina kompisar oxå, förhoppningsvis träffas vi i sommar.

Jag kommer sakna min bästis Jeane mäst, jag måste träffa henne i sommar...

Det är bara två dagar kvar, imårrn och torsdag, sen på fredag är det ju bara skolavslutning kvar sen sticker jag hem och byter om och sen sticker jag nånstans och börjar mitt sommarlov!

Urg jag sak till tandläkern imårrn och på torsdag.

Jag kommer att missa så mkt och det är brännboll mot lärarna imårrn elr mot en annan klass och på torsdag är det klassens dag :*(

Jag hatar att jag måste missa delar av det.

Nej jag kan inte ändra tiden! Jag har redan ändrat tiden från skolavslutningen och den ända tiden dom hade kvar var på tordag.


Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards