Alla inlägg under november 2010

Av issyhansson - 29 november 2010 20:13

Trött på bloggar...

Jag går på Teensknowsbest.blogg.se istället

tjao

Av issyhansson - 13 november 2010 16:16

Jag älskar fantasi

Typ pirater "jag vet att det finns riktiga sånna"


Pirat pojke

  


vampyr pojke

  


demon pojke


  


moon pojke

    

Av issyhansson - 5 november 2010 23:40

FREDAG 5/11-10


Ja nu så ska ni få höra min jävulska dag!


Jag hade tänkt få åka skriller med brorsan för jag suger på att hålla balansen i dom.

Men då hörde jag av mig till min bästis Jeane och hon hade inte tänkt komma fören kl 15:00 vi hade igentligen inte tänkt ses alls före vi skulle åka till luleå.

Vi skulle se saw 3d.

Men när vi väl tagit bussen o åkt dit så hittade vi först inte till filmstaden.

Det tog faktiskt ganska lång tid.

När vi väl hade kommit dit så sa dom att vi måste visa våra id...

Jag har inget och Jeane hade inte med sig sitt.

pass elr id sa hon, team 49 gäller inte.

Jag var gävligt sur, jaha så nu hade jag åkt buss till luleå o fick inte gå på bio o affärerna stängde tidigt...

Jeanes f-mamma skulle hämta oss och när dom kommer fram säger hon, nä men vi har bara 1 plats i bilen, vi sa ju det till dig Jeane.

Hur fan ska jag då komma mig hem????

Dom fick lämna mig i luleå o det var en timme kvar till bussen skulle komma, jag hade precis missat den o nästan alla affärer var stängda...

Jag fick åka buss hem tog ca 1 h, var hemma kring 7 och hade inte ätit middag.

Jag fick äta middag kl 7:40 det var för att ugnen skulle bli varm...

Jag är gävligt förbannad, men jag kommer nog vara glad imårrn, det är mitt liv att vara glad.


Av issyhansson - 1 november 2010 17:50


hejja vad görrs??????

<3 dai skide <3

är ni glaaada.

det tror jag när ni läse min blogg<3

sorry att jag bloggar sönder dig.

men, men ses<3333

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards