Alla inlägg under oktober 2010

Av issyhansson - 23 oktober 2010 00:35

Vi som aldrig kan komma i sängen i tid...

Jag är en sån som aldrig vill lägga mig i tid och lyckas då ganska sällan med det.

Jag somnar ju nästan på skolan...

Ni tror jag kan vara hemma från skolan bara för det!

Int en changs  

Det roliga är att man som tjej i alla fall har tysen olika kläder med olika motic o sånt.

Men jag skulle gärna vilja ha en tröja i enfärgat elr linne elr nått sånnt.

Det är snyggt om man vet vad man ska ha.

Jag kan blanda allt.

Det stora beskymret är att jag tycker värkligen inte om rutigt, det är inte fult om andra har det men jag tycker att jag inte passar med det och därför bläää,

Jag vill kunna stiga upp utan att vara trött och veta vad man ska ha på sig.

Jag lägger då inte fram kläder kvällen innan, urg, nä det orkar jag inte det får man kolla upp på morgonen.

Man önskar man kunde sminka sig och fixa håret kvällen innan utan att förstöra det på natten när man sover... 


Ajja sov sött <3



 

Av issyhansson - 22 oktober 2010 22:04

Såklart en fredaskväll/fredagsmys.

Härligt jag har varit med issa och lekt lite med henne, vi har halloweenpyntat och varit hos min mormor o fikat lite och pratat, det vart väldigt kul.

Jag önskar att klockan aldrig blev sent så jag kunde vara ute längre, jag är femton år så jo visst är jag ute sent men jag önskar ibland att jag slappt det.



Av issyhansson - 22 oktober 2010 08:23

Jag steg upp 7 för att morsan väckte mig...

Jag har sovmorgon!!! jag börjar 09:20!

Jag blev väldigt sur men det var ju lika bra för jag vet ju ändå inte vilka kläder jag ska ha.

Man vill ju inte ta kläder för "fina flickor" man ska ju ta kläder för "stnygga tjejer".


Jag måste ta en annan tröja känner jag.

Det är för lite, jag måste ta ett linne och en snygg tröja.


ÅÅÅ man önska att man va liten då man inte behövde bry sig om vad man hade på sig...


Av issyhansson - 21 oktober 2010 21:13

  


Hej allihop

Jag har inte bloggat på länge men jag har hafft fullt upp med kompisar, skola och läxor + fb.

Jag har idag varit med issa = www.isabellac.bloggplatsen.se

Vi hade väldigt roligt men jag har börjat känna mig lite små förskyld i två dagar nu.

Syntomer på mina förskyldningar " alla likadant"

1 dan: Ont i halsen kan knappt svälja.

2 dan. Halsen har gått över, lite täpp och snuvig i näsan och mkt hosta.

3 dan. Varm och hänging, hostar 0 stopp och näsan full med 2 kg snuva.

4 dan. förskyld och sover tills jag blir frisk.


Det är det normala för mig...

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards