Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

OOpps, glömt vara inne

Av issyhansson - 24 juni 2010 13:51

hej sorry, vi har varit utan internet i 2 dagar och jag har varit sjuk sen i söndags...

Men jag har oxå skaffat facebook, och har därför inte tänkt så mkt på min blogg.

Men jag ska lägga in en musikvideo så ni har nått att lyssna på medan ni läsar allt jag har att säga;



Jag kanske inte har så mkt att berätta men jag kommer skriva då får du säga om du kan hänga med ;)


Jag har mäst legat ner och varit sjuk, det var sp tråkigt, och jag måste köpa mig en ny bikini, den kommer vara snygg.

Det är klart, vem köper en bikini som man tycker är ful? - inte jag i alla fall.

ÅÅÅ, jusst det jag har fått tandstälning, den syns knappt, jag har inte tandställning på mina framtänder varken uppe elr nere, nä jag har bara på sidorna, så jag är glad att den nästan inte syns :))

det är såååå svårt att äta, jag har en ring som håller en järtråd som är mitt i munnen, maten fastnar emellan, jag har inte hittat ett knep en för att kunna äta fort, det to mig 45 min seriöst att äta en bagett... och den var barra fylld med smör...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av issyhansson - 22 maj 2011 20:08

Jag har inte gjort nått speciellt hmm.... Få se jag har: Sett Pirates of the Caribbean i 3D Igårkväll och idag så har jag varit hundvakt åt min fasters hund. Såå gulligt hoon ärr <3   Nu ska jag kolla på Sweeney Todd so... Bye Bye  <(...

Av issyhansson - 9 januari 2011 02:28

Vad ska man göra när man har tråkigt? Om det är för sent att hänga med nån? Om det är för lyhört för att låtas? Om det är för kalt för att gå ut o för mörkt? Efter kl 02:00 ska man bara gå till sängen och somna om, ingenting bra händer efter 02:00....

Av issyhansson - 28 december 2010 16:22

Hello Den här julen 2010 fick jag ett X-box 360 Kinect!!! Jag fick oxå en ny kamera "digital" på 12,2 mega pixlar.      ...

Av issyhansson - 29 november 2010 20:13

Trött på bloggar... Jag går på Teensknowsbest.blogg.se istället tjao ...

Av issyhansson - 13 november 2010 16:16

Jag älskar fantasi Typ pirater "jag vet att det finns riktiga sånna"   Pirat pojke      vampyr pojke      demon pojke        moon pojke      ...

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards