Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Trögt att stiga upp...

Av issyhansson - 23 oktober 2010 00:35

Vi som aldrig kan komma i sängen i tid...

Jag är en sån som aldrig vill lägga mig i tid och lyckas då ganska sällan med det.

Jag somnar ju nästan på skolan...

Ni tror jag kan vara hemma från skolan bara för det!

Int en changs  

Det roliga är att man som tjej i alla fall har tysen olika kläder med olika motic o sånt.

Men jag skulle gärna vilja ha en tröja i enfärgat elr linne elr nått sånnt.

Det är snyggt om man vet vad man ska ha.

Jag kan blanda allt.

Det stora beskymret är att jag tycker värkligen inte om rutigt, det är inte fult om andra har det men jag tycker att jag inte passar med det och därför bläää,

Jag vill kunna stiga upp utan att vara trött och veta vad man ska ha på sig.

Jag lägger då inte fram kläder kvällen innan, urg, nä det orkar jag inte det får man kolla upp på morgonen.

Man önskar man kunde sminka sig och fixa håret kvällen innan utan att förstöra det på natten när man sover... 


Ajja sov sött <3



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av issyhansson - 22 maj 2011 20:08

Jag har inte gjort nått speciellt hmm.... Få se jag har: Sett Pirates of the Caribbean i 3D Igårkväll och idag så har jag varit hundvakt åt min fasters hund. Såå gulligt hoon ärr <3   Nu ska jag kolla på Sweeney Todd so... Bye Bye  <(...

Av issyhansson - 9 januari 2011 02:28

Vad ska man göra när man har tråkigt? Om det är för sent att hänga med nån? Om det är för lyhört för att låtas? Om det är för kalt för att gå ut o för mörkt? Efter kl 02:00 ska man bara gå till sängen och somna om, ingenting bra händer efter 02:00....

Av issyhansson - 28 december 2010 16:22

Hello Den här julen 2010 fick jag ett X-box 360 Kinect!!! Jag fick oxå en ny kamera "digital" på 12,2 mega pixlar.      ...

Av issyhansson - 29 november 2010 20:13

Trött på bloggar... Jag går på Teensknowsbest.blogg.se istället tjao ...

Av issyhansson - 13 november 2010 16:16

Jag älskar fantasi Typ pirater "jag vet att det finns riktiga sånna"   Pirat pojke      vampyr pojke      demon pojke        moon pojke      ...

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards