Alla inlägg under april 2010

Av issyhansson - 30 april 2010 17:58

  hej  

Idag så har jag hafft sovmorgon.

Jätte skönt, har längtat.

Idag sak man ju oxå tända majbrasan.

Jag får se vad jag ska göra idag.

Jag vet inte om vi ska nått speciellt, tror inte det.

Det är ju oxå ett så dåligt väder, det regnar och det är kallt.

Årets majblomma är turkost och blått.

eller blått och lite mörkare blå.

Deta år var det min favorit färger, blått i olika nyanser.


Vi har hafft idrott idag oxå, vi spelade en låt som fastnade i mit huvud;


jag tycker låten är bra "ja det tycker jag"


Vi hade eng-läxa idag, den var sp enkel.

det stod eng ord + svar till.exempel

1.actor-        skåderspelerska

2.actress-      skåderspelare

Svar

1.actor-    2   skåderspelerska

2.sctress-1   skåderspelare

Ja det var ungefär såhär fasst då med flera ord och mer utspritt.

Av issyhansson - 26 april 2010 13:03

1. namn? izzy
2. exakt ålder? 16 den 3 mars 2011
3. bor? lägenhet/landet
4. bor med? mamma
5. husdjur? 1 hund
6. färg på ditt hus? rött, tegel på lägenheten/ rött hus på landet
7. när är du född? 950303
8. klass? 8:3
9. vilket år tar du studenten? 2014
10. något jobb? nä, skola
11. när ska du sova ikväll?när jag blir trött 
13. duschat idag?  ska på kvällen
14. kramat någon idag? yep
15. pussat någon idag?nej
16. vad har du ätit? öh fruktost och strips till lunch 
17. dagens klädsel? nya linne
19. dagens sötnos? många
20. dagens roligaste? hm
21. har du många vänner? kan man ha för många
22. hur många har du kysst? ofta man räknar
23. vem kramade du senast? Jeane
24. hur många vill du ha sex med? va?
25. hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? 

 
25. hur många har varit otrogna med dig?hoppas ingen
27. har du pojk-/flickvän? nopp
28. vem pratade du med i telefon senast? julia<3
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? kolla din mail. Sov gott //pappa
FAVORIT:
31. film? Ryan and Seans not so exullent adventure, Dracula 2001

32. låt? Hearts on fire tror ja
33. mat? hamburjare
34. dryck? cola
37. stad? -
38. land? -
39. ämne i skolan? rast!
40. år? -
SENASTE: va?
41. personen du tänkte på?
vet it
43. gången du spydde? när jag var liten
44. gången du grät? förra veckan
45. pizzan du åt? tycker inte om pizza, men tror det var vesuvio
46. gången du var i göteborg? aldrig varit där :(
47. gången du var i stockholm? när jag var 12
48. gången du var full? som om jag varit det
49. gången du var hög? aldrig
50. personen som såg dig gråta? minns int
ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt?
båda
52. hund eller katt? katt
53. ut & festa eller hemma & mysa? beror på humör och personer
54. tv-spel eller datorspel? tv
55. singel eller upptagen? singel
57. lunarstorm, helgon eller playahead? - pa
58. ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. big brother eller paradise hotel? big brother
60. svart hår eller blont? båda
61. blåa ögon eller bruna? blå
62. choklad eller lakrits? choklad!! 
63. göteborg eller stockholm? båda
64. högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. coca cola eller fanta? cola , lr beror på  vilken fanta :)
66. pizza eller kebab? pizza
67. randigt eller prickigt? randigt
68. älska eller älskas? båda
69. leva eller dö? leva
ANTAL:
70. personer du älskar?
dom bästa
71. personer du hatar? jadu
72. personer som sagt jag älskar dig? räknar inte
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? ingen 
74. glassar du ätit på en dag? inge, jag fryser redan 
75. festivaler du varit på/ska på detta året? inget
76. gånger du haft minnesluckor? ingen gång






77. hur många piercingar har du? ingen
78. personer du saknar just nu? 1
79. gånger ditt hjärta brustit? många
VEM:
80. vill du kyssa nu?
 - ingen
81. ska du träffa imorgon? dom på skolan 
82. sjöng du senast för? mig själv
83. hade du senast en msnkonversation med? min msn funkar inte för tillfället 
84. spelade du tv-spel med senast? några få dagar sen
85. kysste du senast? ingen
86. vill du kasta en sten i huvudet på? en idiot -.-
87. förtjänar att dö? ingen
88. är din idol? nobodyy




VAD:
90. gör dig glad? vännerna
91. gör dig ledsen? en del saker
92. vad vill du helst göra nu? JAG VILL HA GODIS!
93. önskar du att du slapp göra? stäääda
94. vill du ha nu? GODIS!
95. önskar du dig i födelsedagspresent?  pengar!
96. längtar du till? sommarn
97. tycker du om dina betyg?  BLÄ
98. ångrar du i ditt liv? ne
99. är det bästa som har hänt dig?  det är mycke de


Av issyhansson - 25 april 2010 12:30

Tabba!

jag vet att jag inte stavade med j.

Jag har fotbollsträning idag, kul.

Imårrn ska jag till tandläkaren, i boden, på torsdag ska jag till luleå...

Det kommer vara en jobbig vecka

  1. Måndag, tandläkare i boden
  2. tisdag, hk, mästerkocken
  3. onsdag, träning fotboll
  4. torsdag, tandläkaren i luleå
  5. fredag, vet inte en
  6. lördag, då ska jag bara ta det lugnt
  7. söndag, fotbollsträning

Härligt... på måndag ska dom till och med hit och fixa min och mammas lägenhet.

Det kommer bli så mkt liv och gorrm.

Dom ska tapetsera, fixa lite saker bl.a

etc.

Ajja nu ska jag läsa lite: Kuroshitsuji, den finns i serie oxå

Av issyhansson - 22 april 2010 18:10

  

Vist är den fin?

Vi kommer till sommarn att fixa upp den.

Eftersom lagen har ändrats så får jag som 15åring köra den efter att ha gått utbildning och fått körkort.

En bra utbildnings sida är korkortonline.se

Gör teoriprovet, du kan välja hur många frågor du ska ha.

Korkortonline.se har jag själv tränat på och jag klarar det galant nu.

ajja see ya<3

Av issyhansson - 21 april 2010 21:55

Tjabba bloggen, har typ saknat dig!

elr typ...

elr jo...

elr typ...

ajja s**t samma.

Du ska bara veta vad jag typ gjort idá.

Jag har typ varit sjuk tills nu,Onsdan, den värsta dan i skolan.

Jag kan typ int berätta varför, det bara e så.

Men den här onsdan kommer jag nog sent att glömma.

Vi typ började med svenska.

och på den lektionen knockade jag och min kompis huvudena ihop.

Två huvuden i en smäll, två huvuden är bättre en ett, slå våra kloka hjärnor ihop.

Hehe...

Jag har fortfarande ont i huvudet...

Sen så hade jag träning "fotboll" efter skolan of corse.

Det var tufft och jobbigt.

Jag råkade glömma på mina vristarmband under mina benskydd under träningen, dom gjorde inte ont, men jag tänkte bara *får inte gå sönder, dom får bara inte gå sönder*


Jag typ älskar dom, jag köpte dom när jag var i stockholm med min kusin.

och familj *hon följde med oss*

*jag tvingade henne,hehe*

Jag har fåt ett nytt databord oxå ganska fint, men det var större en vad vi trodde...  

Av issyhansson - 18 april 2010 15:01

Urg ska ha fotbollsträning kl17:00, då man borde ha middag.

Jag ogillar att ha middag klockan 16 elr 18. Nä 17 är perfect.

Jag ogillar att inte kunna äta den tiden, även för att det bara är på söndagar, men jag är en sådan.

Av issyhansson - 16 april 2010 09:38

HAR DU:



Ett förhållande: nä
En bästa vän: int bara en
Haft ett seriöst förhållande: no
Blivit kär vid första ögonkastet: ne
Fått ditt hjärta krossat: no
Skrikit åt en lärare: kanske
Kysst någon & sedan ångrat dig: ne
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000kr: nej



DAGENS:


Klädsel: snygg
Frisyr: utsläppt 
Låt: Geisha Dreams
Vill ha: GODIS
Saknad: Brorsan
Köp: inget

Godis: (L)
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: urg





FÖRSTA:


Bästa kompis: Maria
Bil: Epa-traktor
Husdjur: kanin
Jobb: skola
Riktiga kärlek: ingen
Piercing: nej
Konsert: I Piteå



SISTA:


Personen som smsade dig: Pappa 
Personen som du kramade: Mamma
Personen som ringde dig: Mormor
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: jag sa det på Japanska till en kille

Alkoholdrycken: ingen!
Bilfärd: hem til pappa
Filmen du såg: Ryan and Seans not so exullent adventure
Gången du grät: 2-3 v sen



SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm: nej
Hoppa bungyjump: never!
Ha någon med väldigt mycket tatueringar: inte många, kanske 1 stor
Kalla dig själv lycklig: ja
Hellre ta bilden än vara med på den: ibland
Ljuga för någon: ja



BLANDAT:


Är du blyg inför det motsatta könet: beror på vem det är
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Använder du huvtröjor: jo
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: piercing i örat och en liten tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: samma


VAL:


Sommar eller vinter: sommar
Sova på sida, mage eller rygg: sida
Kramar eller kyssar: kyssar

Av issyhansson - 15 april 2010 21:07

Geisha dreams by Rollergirl

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards