Alla inlägg under april 2010

Av issyhansson - 15 april 2010 20:52

Jag är såå! trött, och klockan är bara nio.

Jag är nog lite ur vägen just nu, med andra ord lite sjuk.

Jag får se hur det går för mig imorrn på skolan ifall jag ids gå elr  om jag ligger kvar i sängen.

Av issyhansson - 13 april 2010 21:18

Hej, jag har typ varit på skolan idá.

Det var jobbit men jag cyklade också för första gången dit.

Jag vaknade på morgonen, och trodde vi hade Biologi-prov, dumma mig, vi har det på fredag.

TILL OCH MED!


Sen efterskolan cyklade vi hem till en kompis, Bella.

VI hade mkt kul och jag fick se deras kattungar, ca2 v gamla, jag fick många bilder men kom på att jag inte hade nån sladd från mob till datan hos mamma.

Så jag fick inte upp den *en*

Av issyhansson - 12 april 2010 22:12

Jag är så trött just nu!

Jag har stigit upp kl06:00.

Jag har hafft idrott på morgonen, det var det enda jag gjorde på skolan idag.

Jag hade efteråt utvecklingsamtal, sen frågade jag och mamma ifall jag kunde gå tidigare från skolan, "skulle till tandläkaren i luleå*

Så det fick jag, vi var typ framme vid 10:55, nånstans.

Det var typ sv*n kul, jag typ shoppade, det var inte så kul hos tandläkarn.

Men vi skulle bara snacka.

Jag blir alltid glad efter tandläkaren för jag går alltid till strand och köper mig en sluch!

Om jag inte har brottom någon annan stans.

eller har bedövning.

Det är hemskt att ha bedövning och skratta! Som tur hade jag det inte idá.

Jag fick hem min cyckel idag oxå.

Den är så j***a snygg, tro mig, den har jag bara använt en sommar, så den är nästan som ny.

Ajja nu är jag så trött och jag har skola imårrn så see ya!

Av issyhansson - 11 april 2010 12:43

Det är typ sista dan i lovet,buhu.

Jag har typ mkt att göra in för imårrn, jag typ dör.

Jag steg typ upp klockan 10:30.

men det är klart klockan var ju typ 00:10 när jag gick och la mig.

Jag var typ dog när min mamma och hund kom och väckte mig.

Jag är lite trög på morgonen, det tog säkert en halvtimme innan dom fick upp mig

Jag lyssnar på musik jusst nu, i alla fall.

Det är typ barnlåtar som dom gjort om till pop-låtar.

Det är ganska bra.

Ajja strunt samma.

Av issyhansson - 11 april 2010 00:01

Tjabb, har typ entligen en blogg och klockan är typ, söndag, 00:03, mhm härligt.

teehee.

Arsh måste ju sova godnatt

Me

&

my blogg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards