Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

skit shock sherlock

Av issyhansson - 23 maj 2010 18:54

Helt O troligt, jag håller nog f*n på att bli sjuk, jag blir galen, det är säkert för att jag gick ut i shorts igår när det regnade, elr regnade o regnade, det droppade från himelen.

Vi grillade korv och körde sanning och konsekvens kul!

Vi gick in 9 och såg på en skräckfilm Dracula 2001, sp bra.

Men 3 pers var tvugna å gå, dom skulle upp tidigt nästa dag.

det var 3 kvar inkl mig, så vi var 4 st som såg på filmen, dom gav många kommentarer;) t.ex" nej, varför går du själv, nej idiot sådär kan man inte göra" HAHAHA jag bara skrattade det var så kul...

Jag har sätt filmen flera gånger så jag är inte förvånad om att man ger komentarer, jag gjorde oxå det första gången.

Jag gav säkert komentarer nu oxå men inga som jag kommer ihåg.


Efter filmen körde vi sanning o konka, men när korten tog slut körde vi med egna frågor.

Det gick som det gick...

Jag fick konka en gång och det stod " dansa runt och joddla i 30 sekunder"

gissa vad jag gjorde...

det var en snäll verioson så man behövde inte göra nått pinsamt...


Okej jag fick rita en mustach på persionen som satt mitt emot mig, thihihi.

Det var kul.


En vit mustach, det var för att den inte skulle synas så tydligt och att den skulle vara lätt att få bort.


Jag kanske kan nämna lite presenster jag fått, mkt dusch saker, och choklad elr Wiener nougat dom är riktigt goda.

jag har fått ett halsband och två klämmor och... just det filmer, 4 st, "i spel och kärlek, rosa pantern, underworld och Notting hill"

Jag är så nöjd, vi käkade glass oxå mkt gott, det fanns choklad, vanilj och jordgubb.


Dom fick träffa min hund oxå, vild hund!

Han skäller hela tiden när man kommit ca 10 min, 0 stopp.

Han bitts inte och han är bara 38 cm i mank höjd.

Han är en dvärgpincher... Renrasig "helbrun"


När mina föräldrar gick för att hämta deras middag "pitzza" så kom min hund "Sisko" till oss och var så gullig och tyst, vi klappade honom men han höll sig ibland på avstånd, från "främmlingarna".


Vi hade kul och jag är så glad för att ni kom.


HEJ DÅ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av issyhansson - 22 maj 2011 20:08

Jag har inte gjort nått speciellt hmm.... Få se jag har: Sett Pirates of the Caribbean i 3D Igårkväll och idag så har jag varit hundvakt åt min fasters hund. Såå gulligt hoon ärr <3   Nu ska jag kolla på Sweeney Todd so... Bye Bye  <(...

Av issyhansson - 9 januari 2011 02:28

Vad ska man göra när man har tråkigt? Om det är för sent att hänga med nån? Om det är för lyhört för att låtas? Om det är för kalt för att gå ut o för mörkt? Efter kl 02:00 ska man bara gå till sängen och somna om, ingenting bra händer efter 02:00....

Av issyhansson - 28 december 2010 16:22

Hello Den här julen 2010 fick jag ett X-box 360 Kinect!!! Jag fick oxå en ny kamera "digital" på 12,2 mega pixlar.      ...

Av issyhansson - 29 november 2010 20:13

Trött på bloggar... Jag går på Teensknowsbest.blogg.se istället tjao ...

Av issyhansson - 13 november 2010 16:16

Jag älskar fantasi Typ pirater "jag vet att det finns riktiga sånna"   Pirat pojke      vampyr pojke      demon pojke        moon pojke      ...

Presentation


IzzyHänsson är i ljuset!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards